mandag 7. januar 2013

Skaperglede -hvit kjøkkenklut

Risørdamen Ina Askland har startet en gruppe på Facebook hun kaller Skaperglede. Et sted for oss strikke og skaperglade å dele våre prosjekter.
Nå i 2013 har hun en utfordring gående der hver måned får sin egen farge, og utfordringen er å strikke noe innenfor den gitte fargen. Jeg har i tillegg til fargen utfordret meg selv til å bruke så mye rester som mulig.
Noe "nytt" blir det garantert også, men å bruke opp noe som bare ligger og slenger hadde vært fint.
Mitt hvite bidrag nå i januar blir derfor en kjøkkenklut.
Den er strikket i Petit Mandarin på pinne 4. Jeg la opp 60 masker og strikket til nøstet var tomt. (Ca 20-25 gram) Det ble en litt bred og litt kort klut. Men jeg har brukt opp en rest og har fått meg en ny klut. Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar